Asiakkaiden arvioita

“Aloitin elämäntapamuutoksen syksyllä 2017 omalääkärin kehoituksesta liikunnan lisäämisellä (sauvakävelyn). Ninna kuuli minun syksyn muutoksen aloituksesta ja pyysi minua Tampereen Seudun Työväenopiston painonhallintaryhmään, joka osoittautui loisto ideaksi. Jatkoin tammikuussa 2018 ryhmässä hyvin alkanutta elämäntapamuutosta ja sieltä sain Ninnan ohjauksessa vinkkejä ruokavalioon eli lähinnä tein muutoksia ateriarytmiin, annoskokoihin ja veden juontiin...Näin paino putosi noin 15 kiloa sauvakävelyn ja uuden ruokavalion myötä. Paino on pysynyt nyt ryhmän tapaamisten jälkeen näissä uusissa lukemissa nyt heinäkuulle. Olen todennut ja hieman tuntuu jopa pelottavalta, miten voi painonhallinta olla näin helppoa. Vastaus taitaa olla, kun on tehnyt ruokavaliomuutokset niihin oikeisiin, pieniin, mutta merkittäviin asioihin arjessa. Mikä tärkeintä olo on hyvä ja suuri asia, että veriarvot laskivat sopiville luvuille.”
Mies 68v. - Painonhallintaryhmä Tampereen Seudun Työväenopisto

“Painonhallintaryhmän odotukset ja anti oli itsellä oman motivoinnin herättäminen saavuttaakseni järkevämmällä syömisellä painon pudotuksen ja mielestäni onnistuin siinä. Olen tyytyväinen pariin kolmeen muutokseen kohdallani, mutta huomaa, että ne vanhat tavat helposti hiipivät takaisin. Hyvällä tiellä olen jatkaakseni uusien muutosten saamista pysyvämmiksi ja tästä on hyvä jatkaa...”
Nainen 72v. - painonhallintaryhmä 2kk

“Kiitos Ninna tästä mielenkiintoisesta kurssista, se antoi minulle monia uusia ideoita arkeen viedä ruokavaliota entistä parempaan suuntaan. Ryhmän tuki auttoi myös huomaamaan, että en ole yksin yrittäessäni pudottaa painoa. Huomasin, että ateriarytmin laittaminen kuntoon ja hyvien välipalojen käyttö yhdessä liikunnan lisäämisen kanssa, on vastaus tavoitteeseen pääsyyn.”
Nainen 65v. - painonhallintaryhmä 2kk

“Salliva kartoitus vastasi odotuksiani ruokavalion muutosehdotuksista. Kaipasin erityisesti neuvoa ateriarytmiin ja siihen tuli kattavasti sinulta asiaa. Nyt on ainoastaan itsestä kiinni, että ne saa arkeen mukaan. Muutoksia tehdään tosiaan pikku hiljaa ruokavaliossa parempaan suuntaan ja matka on vielä kesken...”
Nainen 52v. - SALLIVA ruokavalio kartoitus

“Sain Salliva ruokavalio yksilön avulla ruokarytmin kuntoon, josta olen todella iloinen. Paino ei ole vielä pudonnut, mutta ohjeet ovat tallessa ja katsotaan tulevaisuudessa?”
Nainen 50v. - SALLIVA yksilö

“Sain Salliva ruokavalio yksilön avulla ruokarytmin kuntoon. Olen kiinnittänyt nyt enemmän huomiota mitä ylipäätään syön ja napostelu on vähentynyt selvästi. Proteiinin määrä ruokavaliosta on tullut oikealle tasolle ja siihen kiinnittää nyt myös arkiruokailussa huomiota. Paino ei ollut ensisijainen tavoitteeni, mutta kilon verran on painoa lähtenyt n. 3 kk aikana. Pääasia on, että nyt minulla on tiedossa ruokavaliomalli, jotta jaksan harrastaa liikuntaa ja tulee syötyä sopivasti, jotta paino pysyy näin myös tulevaisuudessa. Kiitos sinulle kannustuksesta ja arkirealistisesta lähestymistavasta, menestystä yrityksellesi.”
Nainen 67v. - SALLIVA yksilö

“Olen saanut Salliva ruokavalio ohjeistuksen avulla painosta 3 kk aikana 5 kiloa pois. Sain ruokarytmin paremmalle tasolle ja nyt tulee kiinnitettyä huomiota, mitä lautasella on. Olen lisännyt alkuvuodesta myös liikuntaa arkeeni. Lisämotivaationa minulla on toiminut finelin ruokapäiväkirja, jonka avulla proteiinin yms. ravintoaineiden saannin seuranta on helppoa.”
Mies 65v. - SALLIVA yksilö

“Sain Salliva ruokavalio yksilön avulla ruokarytmin kuntoon. Oikeat välipalat rytmittävät nykyisin päivää ja osaan ennakoida välipaloilla esimerkiksi, jos olen jossakin menossa. Ennen tuli helposti syötyä kahvia välipalana ja siihen jokin pieni juttu/herkku, mutta nyt osaan ennakoida ruokarytmiä paremmin oikeilla välipaloilla.”
Nainen 66v. - SALLIVA yksilö

Näytä vanhemmat arviot...

“Näin mainoksen Sallivan Isosisko palvelusta Facebookissa ja innostuin siitä heti. Koin, että itselläni on tietoa siitä miten oikeasti kuuluu syödä, ainoastaan se motivaatio ja tietynlainen tuki/seuranta puuttui. Ateriarytmit meinasivat arjessa vähän venyä, mutta isosiskon avulla niihinkin saatiin oikeaa rytmiä. Whatsappin käyttö on helppoa, eikä vie aikaa. Isosisko palvelu toi itselleni sitä, että suunnittelin päivän ruokailut etukäteen hieman tarkemmin ettei nälkä päässyt yllättämään. Itse sain nähdä, että oikealla ateriarytmillä ja normaalilla ruoalla pystyy laihtumaan. Kannattaa kokeilla!”
Nainen 35v.

“Isosisko-palvelu auttoi kiinnittämään huomiota omaan syömiseen ja sen säännöllisyyteen. Vaikka vastaukset olivat lähes poikkeuksetta kannustavia eivätkä syyllistäneet herkuistakaan, halusi itsekin nähdä syövänsä terveellisesti ja säännöllisesti. Palvelun käytön jälkeen tunsin vaatteideni istuvan paremmin ja vyötärön olevan kapeampi, vaikken vaa´alla seurannutkaan edistystä. Tavoitteen saavuttaminen johtui varmastikin siitä, että Isosisko palvelun myötä terveellinen ravinto on useammin mielessä. Aina kun lähettää kuvan annoksestaan tulee miettineeksi, minkä takia haluaa syödä terveellisemmin ja miltä oma annos näyttää. Vaikka itse tavallaan tietää, kuinka tulisi syödä, saattaa lipsumista tulla helpommin, jos ei kiinnitä juuri huomiota siihen mitä lautasella on.”
Nainen 35v.

“Otin Salliva ruokavalion käyttööni alkuvuodesta 2017. Olen normaalikokoinen nainen, mutta tavoitteenani oli saada painoa putoamaan muutamia kiloja sekä kiinteytyä. Kolmessa kuukaudessa minulta on pudonnut painoa 5 kiloa. Kaikki tämä on tapahtunut muuttamalla ruokailutottumuksia, sekä lisäämällä hieman liikuntaa. Salliva ruokavalion avulla olen oppinut syömään säännöllisesti ja oikeita määriä ruokaa niin, että tunnen itseni kylläiseksi eikä herkkuja tulisi napsittua nälkään. Voin vahvasti suositella Salliva ruokavaliota, sillä painonpudotus ei oikeasti ole niin vaikeaa miksi se yleensä mielletään – ja kaikki tämä kotiruoalla.”
Nainen 24v.

“Saavutin tavoitteen - 5 kg kymmenessä viikossa Salliva ruokavalion hyvien neuvojen ja oman sinnikkyyteni avulla. Kyse oli siis lähellä ihannepainoa olevista kiloista, jotka ovat tunnetusti aika tiukassa.”
Nainen 62v.

“Salliva ruokavalio auttoi viemään ruokailurytmin kohdalleen, muistutti veden juomisesta sekä nämä yhdistettynä kävelyyn olen laihtunut 9 kiloa puolessa vuodessa.”
Nainen 45v.

“Tammikuun 2017 alusta olen soveltanut minulle tehtyä ruokavaliota. Ihan joka piirua en ole noudattanut, mutta paino on pudonnut 3 kg tässä kolmen viikon aikana. Lisäksi aamut tuntuvat nykyään energisemmiltä, kun syön jotain.”
Mies 30v.

“Olen huomannut, että kun ruokailen treenipäivinä Salliva ruokavalion ohjeiden mukaan eli riittävästi, niin jaksan treenata paljon paremmin. Mutta vielä vaatii opettelua syödä reilumpia määriä.”
Nainen 48v.

“Olen laihtunut 5 kg Salliva ruokavalion avulla kolmessa kuukaudessa.”
Mies 63v.

“Laihduin 10 kg Salliva ruokavaliolla noin neljässä kuukaudessa.”
Nainen 46v.

“Huomasin melko nopeasti Salliva ruokavalion toimivuuden ja tehon ja se motivoi jatkamaan.”
Nainen 42v.

“Toimiva ja helppo ruokavalio noudattaa, aluksi pidin ruokavaliota mukana, mutta vähän ajan kuluttua ei enää tarvinnut vaan olin oppinut rytmin ja mitä tulisi syödä.”
Nainen 42v.

“Miten voi olla niin suuri vaikutus loppupäivän syömiseen, kun ottaa Salliva ruokavalion ohjeiden mukaan aamupäivällä pienen välipalan?”
Mies 42v.

“Helppo noudattaa ja ei tarvitse luopua mistään.”
Nainen 42v.

“Olen kokeillut elämäni aikana lähes kaikki dieetit ja painon saanut laskemaan, mutta aina se on tullut korkojen kera takaisin. Nyt Salliva ruokavalion avulla olen laihtunut luonnollisesti syömällä. Oma tavoite oli ennen joulua saada 5 kiloa painoa pois, mutta tämä 3 kiloa on parempi kuin painoa lisää. Ja nyt paino on pysynyt tasaisena. Haluan jatkaa Salliva ruokavalion seurantatapaamisilla eteenpäin.”
Nainen 40v.

“Salliva ruokavalion avulla olen oppinut syömään säännöllisesti ja Ninna on ottanut hienosti huomioon kaikki ruokavalioon liittyvät toiveeni.”
Nainen 24v.

“Helppo noudattaa, eikä tarvitse punnita mitään ruokia.”
Mies 42v.

“On todella salliva ruokavalio ja on todellakin toteuttamiskelpoinen.”
Nainen 46v.

“Ajattelin ensin, et sieltä tulee tiukka ruokavalio heti samalta istumalta ja olinkin yllättynyt. Tämä ruokavalio onkin todella rento. Siinähän saa syödä reilusti ja rennolla mielellä tavallista ruokaa.”
Nainen 46v.

“En ollut liikunnan avulla laihtunut ollenkaan moneen kuukauteen, mutta nyt jopa vähäisemmän liikunnan ja tämän uuden ruokavalion myötä olen laihtunut ja mikä parasta kiinteytynyt huomattavasti.”
Nainen 35v.

“Muutin Salliva ruokavalion avulla ruokarytmiä ja otin välipalat käyttöön ja painoni on pudonnut 7 kg noin puolessa vuodessa. Onnistumista edesauttoi myös pieni liikunnan lisääminen.”
Mies 42v.

“Isosisko palvelu toi ruokavalioon sitä, että suunnittelin päivän ruokailut etukäteen tarkemmin, ettei nälkä päässyt yllättämään. Itse sain nähdä, että oikealla ateriarytmillä ja normaalilla ruoalla pystyy laihtumaan.”
Nainen 35v.